Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~izuniQ | użytkownik

imię i nazwiskoIzabela Gnidzińska (Paradowska) adresBydgoszcz zarejestrowany24.04.2008 @16:25:14 ostatnio na stronie23.07.2015 @12:12:15

Witam wszystkich!:D

2007r
W zasadzie to nie wiem co napisac:D
Moze tyle, ze...
Narazie jestem poczatkujaca w grafice, ale w przyszlosci mam zamiar isc w tym kierunku:d
Bardzo mnie fascynuje grafika fantasy choc jeszcze sama nie potrafie jej robicale moze kiedys:D:D:D
Nie wiem co jeszcze napisacinnym razem:D

edit:
03.01.2012

Eeemm....
Rysunek jest moim zamiłowaniem od najmłodszych lat.
W wieku 6lat namalowałam pierwszy obraz na płótnie, który sprezentowałam szkole do której uczęszczałam.
Niestety z własnej głupoty nie wybrałam się do szkoły plastycznej...bo jeszcze wtedy nie wiedziałam, że zainteresuję się grafiką komputerową.
Ale teraz już wiem, że właśnie to chcę robić w życiu.
Planuję iść na studia artystyczne. Chciałabym pracować jako grafiki, ale jeszcze nie potrafię określić swojego stylu, cały czas go szukam.

Photoshopa zaczęłam obsługiwać w 2007 roku i wtedy wstawiłam tu swoją pierwszą pracę.
Dziś wracając do przeszłości-widzę, że zrobiłam postępy przez te 5lat.

Niestety mam tylko praktykę i brakuje mi teorii..
Wszystko co stworzyłam zawdzięczam tylko i wyłącznie sobie.
Jestem tzw. samoukiem.

Pozdrawiam Was wszystkich


Oni mnie powalają z nóg:
*Nikola Dechev - http://nikkin.cgsociety.org/gallery/
http://dianae.cgsociety.org/gallery/520766/
*Aleksandra Marchocka - http://www.olamarchocka.com


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze671 posty na forum10

komputer / sprzęt
Pc + myszka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kofeINKA    25.01.2009 @12:02:08
hehe. dzieki.
i dodaje do obserwowanych ^^
~wroniarz    24.01.2009 @12:11:05
Może być Ta zmiana koloru oczu jest nawet ładna

A co do strony: http://www.stronygratis.pl
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:47:31
Już je wyłączyłem A sam ją robię.
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:43:21
Bajkowa kraina, albo chmury :D
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:42:54
Taak...ale coś sie szpsuło z nią. Tekstu nie widać :/ Zdjęcie już wysłałem
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:40:55
Podrzucę jedno: na tło nie mam pomysłu :D
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:36:52
To ci podrzucę 2 zdjęcia, ok?
_______

~wroniarz    24.01.2009 @11:34:37
A jakbym cie tak uadnie poprosił, to zrobiłabyś mi podobny montaż?
_______

~wroniarz    23.01.2009 @20:10:14
A czy robisz także takie zdjęcia na zamówienie?
_______

~wroniarz    23.01.2009 @20:09:54
No to niech tyż działa w 2 stronę
_______

~wroniarz    23.01.2009 @17:10:11
Dżemkował ooo, też lubisz simsy :D
_______

~Zielenica    01.12.2008 @01:05:54
O hey
Miło, że sie podobają
Oki ja też chetnie pobuszuje w twojej galeri, ale teraz mykam spac :P
_______
You have to consider the possibility that God does not like you. He never wanted you. In all probability, he hates you.
~m4gik    26.05.2008 @11:49:36
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
-limonce    04.05.2008 @19:57:44
fajne nawet bardzo
~soko    25.04.2008 @19:17:22
merrccii za koment siniorita Witam na DA
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt